megnyitom.....

2010.02.08. 14:17

Sziasztok!

A mai világban egyre nagyobb divat blogot vezetni én is úgy döntöttem hogy megpróbálom, bár nem a divat miatt, csak szeretném szélesebb körökben megismertetni az emberekkel munkáimat , irományaimat és életem fontosabb meghatározó olykor vicces moentumait megosztani. :) Hosszú idő után ismét megeredt a nyelvem és füstöl a papír a tollam alatt amit az én egyetlenemnek köszönhetek:) Itt senkit nem fogok kímélni s megtömöm soraimmal mellyel kissé egyedibb formában is el tudom mondani pozitív illetve negatív kritikáimat , észrevételeimet természetesen kultúrált határok között.... Ezek után mást nem szivesen írok sőt szerintem nem is lenne mit szóval akkor rákendroll!! :) sok szórakozást mindenkinek:)

A bejegyzés trackback címe:

https://tuzhangya.blog.hu/api/trackback/id/tr151739217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása